Spis treści
Każdy bank, dbając o interesy swoje oraz klientów, oddaje do ich dyspozycji szeroki wachlarz możliwości kontaktu z konsultantami bankowymi – również Getin Online. Sprawdź numer na infolinię banku.
Za pomocą infolinii, Internetu, a także bezpośrednio w placówkach bankowych można składać zastrzeżenia co do funkcjonowania banku, prosić o informacje na temat produktów oraz usług bankowych, składać zlecenia bankowe oraz blokować karty płatnicze. Trudno wyobrazić sobie prawidłowe funkcjonowanie banku bez tych form kontaktu.
Czy banki liczą się z opinią klientów?
I tak, i nie. Z pewnością biorą pod uwagę opinie na temat funkcjonowania banku oraz proponowanych przez siebie produktów i usług. Sprawdzają też – mniej czy bardziej dokładnie – wszelkiego rodzaju interwencje, reklamacje i zastrzeżenia, ale i tak działają przede wszystkim we własnym interesie. Najlepszym tego przykładem jest wiele spraw spornych kierowanych przez klientów do arbitrażu bankowego, sądu, a także coraz większa liczba pozwów zbiorowych. Wszystko zaczyna się jednak od interwencji w banku, klienci dopiero później interweniują w dalszych instancjach.
Infolinia instrumentem pierwszego kontaktu
Pierwszym działaniem, które przychodzi nam na myśl w przypadku spraw spornych z bankiem, jest telefon z interwencją. Mamy taką możliwość dzięki infolinii. Nieco rzadziej w takiej sytuacji korzystamy z Internetu czy też odwiedzamy placówki bankowe. Z tego powodu często infolinie banków są przeciążone i na kontakt trzeba poczekać. Niemniej to właśnie poprzez infolinię klienci najczęściej kontaktują się z bankami. Poza tym nie zapominajmy, że za pośrednictwem infolinii można również zastrzegać karty płatnicze. Takich zastrzeżeń jest coraz więcej.
Powstają nowe banki
Powstaje coraz więcej banków. Cześć z nich to zupełnie nowe instytucje finansowe, inne działają w ramach banków macierzystych. Takim bankiem jest Getin Online, który stanowi internetowy oddział Getin Banku. Getin Online ma już rzeszę klientów korzystających z jego produktów i usług. Został utworzony dla klientów, którzy chcą mieć dostęp do produktów i usług tego banku z dowolnego miejsca w kraju i za granicą, czyli przez Internet. Nie tylko przez Internet można jednak kontaktować się z bankiem. Getin Online utworzył dla swoich klientów również specjalne połączenia telefoniczne.
Infolinia dla klientów Getin Online
Jeżeli ktoś jest klientem banku Getin Online i ma problem, może zadzwonić na infolinię tego banku. Oczywiście, nie tylko klienci mogą dzwonić na infolinię; może to zrobić każdy, kto chce zasięgnąć informacji na temat banku czy też jego produktów i usług. Dzwonić można pod numery:
- 801 777 111,
- 22 262 00 02.
Koszt tych połączeń zgodny jest z cennikiem operatora, natomiast wymienione telefony czynne są przez 7 dni w tygodniu, od 7.00 do 22.00.
Kontakt internetowy
Bank Getin Online jest bankiem internetowym. Trudno wyobrazić sobie, aby nie było z nim kontaktu elektronicznego. Przez sieć można nie tylko zamawiać wszelkiego rodzaju produkty i usługi, ale również zadawać pytania. Jeżeli zechcemy zasięgnąć informacji, należy napisać na adres: pytanie@getinonline.pl. Klientom Getin Online bank przydziela specjalnego doradcę finansowego, który pomaga w podejmowaniu decyzji finansowej.